Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Elwin Gast
|
Geplaatst: Vr Mrt 08, 2013 11:40 am Onderwerp: Geluidsniveau muziekkorps |
|
|
Heeft iemand enig idee hoeveel dB een muziek/showkorps (tijdens bijv. een taptoe of streetparade) ongeveer produceert op een afstand van 25 a 30 meter? |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Vr Mrt 08, 2013 11:50 am Onderwerp: |
|
|
Weet ik niet, maar lees anders dit even. Wellicht kun je bij eventuele hinder dus niets doen? _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Elwin Gast
|
Geplaatst: Vr Mrt 08, 2013 12:14 pm Onderwerp: geluidsniveau muziekkorps |
|
|
Het gaat er om dat we een taptoe en streetparade organiseren en bij de evenementvergunningaanvraag moeten opgeven hoeveel dB het produceert op de aanliggende gevels. De afstand daartussen is 25 a 30 meter. |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Vr Mrt 08, 2013 1:04 pm Onderwerp: |
|
|
Het lijkt me dat dit moeilijk te zeggen is. Afhankelijk van al dan geen versterking, het aantal muzikanten en het type instrumenten.
Ik zou in overleg gaan met de gemeente-ambtenaar en vragen naar opgaven van vergelijkbare evenementen in het verleden, of informeer bij andere partijen die ooit iets dergelijks hebben georganiseerd. Dit lijkt me typisch iets administratiefs, want het niveau zal straks toch sterk afhangen van succes en opkomst. _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
|