Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
john Gast
|
Geplaatst: Vr Dec 19, 2008 12:42 pm Onderwerp: pictogram geluidsoverlast |
|
|
Weet of heeft iemand een pictogram waarin het verbod voor luid autoradio geluid te zien is.Ik kan er geen vinden ,maar weet dat ze er zijn.Het betreft een verbodsbord met een autoradio afgebeeld.mogelijk heeft iemand een foto of link alvast mijn dank |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Vr Dec 19, 2008 2:41 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kan het bord dat je bedoelt (met een autootje toch?) ook even niet vinden.... _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Truus24
Sinds: 19-6-2008 Berichten: 34
|
Geplaatst: Vr Dec 19, 2008 4:15 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
john Gast
|
Geplaatst: Di Dec 30, 2008 10:36 pm Onderwerp: bijna |
|
|
Met dank voor de pictogrammen.Inderdaad spreekt een autoradio meer tot de verbeelding.Ik hoorde dat er in scheveningen wel dergelijke borden hangen.Mijn zoektocht gaat voort.alvast mijn dank voor de moeite |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Wo Dec 31, 2008 9:47 am Onderwerp: Re: bijna |
|
|
john schreef: | Met dank voor de pictogrammen.Inderdaad spreekt een autoradio meer tot de verbeelding.Ik hoorde dat er in scheveningen wel dergelijke borden hangen.Mijn zoektocht gaat voort.alvast mijn dank voor de moeite |
Klopt! Daar heb ik ze gezien! _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
|