Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Gewoon een ideetje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Di Jun 15, 2010 5:20 pm    Onderwerp: Gewoon een ideetje Reageer met quote

Sorry, had dit in een fout topic geplaatst (gecorrigeerd nu).

Geluidforum,

Gewoon een ideetje.
Is het geen leuk idee om een afzonderlijk subforum hier of daar tussen te plakken voor "leuke onzin en off-topic"
Dit geeft de mogelijkheid om eens off-topic te gaan met wat leuke goedbedoelde dingen (nog steeds in lijn blijvend).
Het vermijd ook het storend effect om teveel off-topic te gaan in de specifieke topics en is positief voor de relaties.

Ik bedoel hier dus niet een subforum die een vrijbrief zou zijn voor alle mogelijke frustraties, Godsdienst, Politiek, weet ik veel, tenzij leuk en respectvol bedoeld.

Het is natuurlijk weer lastig om te weten hoe je die grenzen bepaald en in hand houdt. Het moet gewoon leuk en luchtig blijven om te lezen.

Ik ben behoorlijk fier op mijn dochter en ken wel wat grappige anekdotes, maar reageer bewust niet verder op Bert, die dit tof, constructief en vriendschappelijk bedoeld, omdat dat topic inhoudelijk snel zijn waarde verliest, niet respectvol is in functie van de topicstarter, en dit topic technisch stoort.
Aan de andere kant vind ik het fijn, zoals in deze situatie, dat Bert op mij reageert, wat een en ander ook een leuk persoonlijk tintje geeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Jun 15, 2010 7:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil dat wel (voor een proefperiode) proberen, mits enkel voor geregistreerde leden om het serieuze aanzicht van dit forum niet te zeer te verstoren Wink.

Hou derhalve de forumlijst in de gaten Very Happy
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt de 'speeltuin' voor jou en Bert (en alle andere geregistreerde leden overigens) al ontdekt, Eric?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Wo Jun 16, 2010 4:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had het wel gezien, komt nog, komt nog .....
Mr. Green En nu niet cynisch worden hé geluidsforum (grapje) .....

Wij kunnen niet altijd van die ernstige burgers zijn. Dan wordt alles zo droog.
Nu niet dat ik wil beweren dat Bert ooit een ernstige burger is, maar dat ligt aan zijn genen denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.