Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Ik moet steeds inloggen...

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Nov 22, 2007 11:58 pm    Onderwerp: Ik moet steeds inloggen... Reageer met quote

Quote:
Voor de moderator .........

Telkens als ik een bericht wil beantwoorden, ben ik kennelijk een GAST. Het vakje is door mij echter aangevinkt voor wat betreft automatisch inloggen. Kennelijk gaat hier iets mis. Telkens als ik mijn gebruikersnaam gebruik moet ik TOCH een gastcode invoeren. Vervolgens krijg ik de melding dat de gebruikersnaam al in gebruik is. Dan moet ik van de site af en "inloggen" .............

Groet Leonneke


Hoi Leon,

Er is een verschil tussen 'INLOGGEN' (regelmatig, géén gastcode nodig, als je al een gebruikersnaam hebt aangemaakt) en 'AANMELDEN' (EENMALIG, gastcode nodig, als je nog geen gebruikersnaam hebt). Daarom lukt het je niet een tweede keer dezelfe naam te maken Wink. Als je bij INLOGGEN het 'automatisch inloggen' aanvinkt, wordt je bij een volgend bezoek steeds ingelogd, TENZIJ je beveiligingsinstellingen zodanig zijn dat je PC geen 'cookies' accepteert...

Een beetje duidelijk zo? Smile
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Leonneke



Sinds: 22-11-2007
Berichten: 25
Woonplaats: Waalre

BerichtGeplaatst: Vr Nov 23, 2007 11:54 am    Onderwerp: Helemaal duidelijk Reageer met quote

Uitleg is helder ...........

MAAR. Ik krijg een link via de mail. Via deze mail kom ik rechtstreeks in het topic. Dan ben ik kennelijk niet ingelogd. Maar gast.

Kom er in ieder geval wel uit nu.

Leonneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Leonneke



Sinds: 22-11-2007
Berichten: 25
Woonplaats: Waalre

BerichtGeplaatst: Za Dec 01, 2007 10:44 pm    Onderwerp: Er klopt toch ECHT iets niet helemaal Reageer met quote

Hoi Jeroen;

Net ging het weer niet zoals het eigenlijk zou moeten ..........

Ik surf naar www . geluidforum . nl

Ik klik op INLOGGEN. Ik vul mijn gebruikersnaam in en ik vul mijn wachtwoord in. Wachtwoord verschijnt overigens vanzelf. Ik verzend en ik ben INGELOGD. Rechtsboven zie ik ook staan"
Uitloggen [ Leonneke } ................

Ik ben dus daadwerkelijk op en in de site.

Vervolgens klik ik op AKOESTIEK .............

In dit deel klik ik op het onderwerp dat door mezelf gestart is.

Absorberen ............. Maar hoe ...............

Ik lees vervolgens de laatste berichten. Ik druk op

NIEUW ANTWOORD - en jawel !!!!!!!!!!!!! Ik ben ineens weer GAST ...

Dus nogmaals. Ik zit dus echt ingelogd en wil vervolgens antwoorden en ben weer GAST en zie rechtsboven weer netjes staan [ Inloggen ]

Iets klopt hier niet ............ Toch ????????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Zo Dec 02, 2007 3:25 pm    Onderwerp: Re: Er klopt toch ECHT iets niet helemaal Reageer met quote

Leonneke schreef:
Hoi Jeroen;

Net ging het weer niet zoals het eigenlijk zou moeten ..........

Ik surf naar www.geluidforum.nl

Ik klik op INLOGGEN. Ik vul mijn gebruikersnaam in en ik vul mijn wachtwoord in. Wachtwoord verschijnt overigens vanzelf. Ik verzend en ik ben INGELOGD. Rechtsboven zie ik ook staan"
Uitloggen [ Leonneke } ................

Ik ben dus daadwerkelijk op en in de site.

Vervolgens klik ik op AKOESTIEK .............

In dit deel klik ik op het onderwerp dat door mezelf gestart is.

Absorberen ............. Maar hoe ...............

Ik lees vervolgens de laatste berichten. Ik druk op

NIEUW ANTWOORD - en jawel !!!!!!!!!!!!! Ik ben ineens weer GAST ...

Dus nogmaals. Ik zit dus echt ingelogd en wil vervolgens antwoorden en ben weer GAST en zie rechtsboven weer netjes staan [ Inloggen ]

Iets klopt hier niet ............ Toch ????????????


Vreemd hoor... Heb het zojuist met een testgebruiker geprobeerd en nergens last van... Dat je wachtwoord 'verschijnt' is een optie van Windows (wachtwoorden bewaren). Zet die bijvoorbeeld eens uit. Verder in je beveiligingsinstellingen 'cookies' accepteren op AAN zetten en bij het inloggen een vinkje plaatsen bij 'automatisch inloggen bij elk bezoek' (of zoiets Wink). Ik ben ervan overtuigd dat het echt een instelling van je eigen PC is (beveiliging). Je kunt ook een keer alle 'cookies' wissen (via extra > opties in Internet Explorer) en dan eens inloggen met goede wachtwoord en vinkje als omschreven...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.