Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

piano overlast van iemand in ploegendienst

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frank
Gast





BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2009 8:45 am    Onderwerp: piano overlast van iemand in ploegendienst Reageer met quote

Mijn benedenbuurman bezorgt me al jaren overlast met zijn piano- en orgelspel. Hij speelt namelijk te pas en te onpas, soms uren, soms even een riedeltje. Hij kan een koptelefoon opdoen, maar life klink het volgens hem veel mooier. Iedere keer ga ik met kloppend hart naar hem toe om te klagen, ik probeer niet te boos te worden. Tot een paar weken geleden, toen ik echt opgefokt raakte en de aap tenslotte uit de mouw kwam; hij zit in ploegendienst en er vallen dus geen afspraken met hem te maken. Want van mij mag hij spelen, maar wel zo dat ik weet dat er een begin en een eind aan zit. En nu gisteravond bleek dat hij ook nog les geeft! En hij kan niet aangeven wanneer dat is vanwege de ploegendienst en een leerling zoals gisteren die spontaan langs komt.

Wat doe je met zo'n man? Valt er nou echt geen afspraak te maken met iemand in ploegendienst? Heeft iemand een creatieve oplossing?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Mrt 19, 2009 9:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Creatieve oplossing? Hem tactisch vragen of hij de inkomsten van zijn pianolessen netjes als inkomen opgeeft... Twisted Evil

Als je een huurhuis hebt (en hij ook) kan het helpen aan te geven dat je van plan bent te klagen bij de verhuurder.

Het geluid van een elektronische piano is prima in volume te regelen. Vraag hem of hij het geluid gewoon niet al te hard zet.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.