Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluids overlast van beide buren.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jessica
Gast





BerichtGeplaatst: Di Feb 03, 2009 11:14 am    Onderwerp: Geluids overlast van beide buren. Reageer met quote

Wij wonen nu al een tijd (een behoorlijke tijd zelfs, 24 jaar) in ons rijtjes-huis woning.

Vroeger was er niets aan de hand, beide buren waren oud, en stilletjes. Hun zijn te komen overlijden en er zijn nu nieuwe buren.

De eerste buren wonen er nu ongeveer al 5 jaar. Ze hebben twee meisjes van rond de 15 jaar. En die zetten (bijna) elke dag hun muziek wel even heel erg hard. (Zo hard dat het ook zodanig door dreunt bij ons en wij gezellig kunnen meegenieten. ("genieten")

De andere buren wonen er pas sinds een kort jaartje. Hun hebben een kind met de ziekte down-syndroom. Hij ook veroorzaakt elke nacht en dag ongelooflijke overlast. Door te schreeuwen, stampen en zeuren als hij zijn zin niet krijgt. Dit is vreselijk hinderlijk als je om middernacht (1:00), of akelig vroeg in de morgen (5:00) de hele tijd "Papa papa papa papa schreeuw schreeuw" hoort.
Hun krijgen ook (bijna) ieder weekend hun dochter op bezoek met hun kleine kind. (Een jaar of 4? 5?) En ook hij doet niks anders dan schreeuwen en overdreven hard lachen. (Lijkt meer op een kat die gefilt word.)

Nu is het zo dat wij al een aantal keren de politie hebben gebeld (onderand al wel 8 keer) Maar ook hun doen niks. Het is simpelweg
"Ja we laten een collega langskomen." Die vervolgens, of niet komt, of ze komen terwijl de lawaai net opgehouden is.

Als wij onze buren met hun gedrag confronteren kunnen ze ook niks anders zeggen dan "Moet je maar verhuizen." of "Wij veroorzaken geen geluidsoverlast."

Mijn stiefvader heeft zelf dit probleem bij hem thuis (een soort gelijk probleem) opgelost door zelf zijn muziek van 11:00 tot 23:00 heel erg hard te zetten en zelf op bezoek te zijn gegaan bij zijn ouders.)
(Dit hield dan ook echt op.)

Maar wij zijn bang dat als wij dat doen, zij zelf de politie bellen en slachtoffertje gaan spelen.

Nu vraag ik, is er iemand met een soort gelijk probleem; en eventueel een passende oplossing? Want mijn kind zit nog op school (18 jaar) en die heeft haar slaap dringend nodig anders kan ze zich niet goed concentreren de volgende dag. Daarbij heeft zij een ongelooflijk kort lontje en ik ben bang dat dat nog wel eens mis kan gaan.

Met vriendelijke groet,
Jessica
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Feb 03, 2009 1:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jessica,

Heb je een huur of een koopwoning?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Jessica
Gast





BerichtGeplaatst: Di Feb 03, 2009 2:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Hoi Jessica,

Heb je een huur of een koopwoning?


Een huurwoning.

Met vriendelijke groet,
Jessica
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Feb 03, 2009 2:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Probleem aankaarten bij de verhuurder! Hen laten bemiddelen...

Heb je ook dit overzicht gelezen?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Jessica
Gast





BerichtGeplaatst: Di Feb 03, 2009 3:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Probleem aankaarten bij de verhuurder! Hen laten bemiddelen...

Heb je ook dit overzicht gelezen?


Ik heb het net gelezen. Ik zal een poging doen om bij de verhuurders te klagen dan. En hopen dat het wat oplevert!

Vriendelijk bedankt voor de hulp, en de moeite die U voor me nam.

Met vriendelijke groet,
Jessica
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.