Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

dreunen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
saar
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Okt 27, 2008 8:07 pm    Onderwerp: dreunen Reageer met quote

Heb sinds kort nieuwe bovenburen. Vorige bewoners hoorde ik totaal niets van hadden vloerbedekking. Nieuwe bewoners hebben het - volgens zeggen naar de eisende normen - geïsoleerd met een soort spaanplaat en ligt linoleum bovenop. Heb erg veel last van het lopen en dreunt behoorlijk door. Ben er dus niet bepaald blij mee, zacht uitgedrukt. Mijn vraag is nu mag je ondanks het zg isoleren (wat blijkbaar niet veel helpt) linoleum leggen in een appartement?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Okt 28, 2008 7:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Saar,

Is (voor zover ik weet) vooral afhankelijk van:
  • Bouwbesluit en daarmee de leeftijd van de woning, in verband met minimale eisen aan de isolatie voor luchtgeluid en contactgeluid;
  • Huurwoning: Regels woningbouwvereniging;
  • Koopwoning / Appartement: Regels splitsingsakte en/of regelement Vereniging van Eigenaren.
Je zult dus wat meer info moeten geven voordat men je vraag kan beantwoorden...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
saar
Gast





BerichtGeplaatst: Di Okt 28, 2008 11:29 am    Onderwerp: dreunen Reageer met quote

Hallo,

Bedankt voor het snelle antwoord. Zal inderdaad het Regelement van de Vereniging van Eigenaren opvragen aan de eigenaar. Ik huur nl zelf. Volgens mij zijn deze huizen overigens uit de vijftiger jaren.

Vr. gr. Saar
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.