Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

isolatie van onze woning voor de buren - we hebben een band

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Liz



Sinds: 26-9-2007
Berichten: 1
Woonplaats: groningen

BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 4:21 pm    Onderwerp: isolatie van onze woning voor de buren - we hebben een band Reageer met quote

Hallo allemaal,

Mogelijk is mijn vraag al eens beantwoord in dit forum.

We spelen in een band (gitaar, viool, fluit). We oefenen altijd akoestisch, dus niet versterkt. We zijn van plan te verhuizen en willen dan een kamer in ons huis isoleren, zodat we gedurende de dag (tussen 10 en 9) veel kunnen spelen en opnemen, zonder dat de buren daar last van hebben.

Mijn vriend is beroepsmuziekkant, dus we moeten wel isoleren... Door verleden relaties met buren raken we nu niet graag een instrument aan, van dat vervelende gevoel willen we echt graag af.

We weten dat isoleren veel geld kost. Dat hebben we nu niet. We willen in ieder geval een deel van het geluid wegnemen. Waarsch gaat het om een kamer waarvan aan alle kanten buren zitten...
Met welke materialen kunnen we dat het beste, goed en het goedkoopste doen? Eierdozen kun je vast nergens leeg kopen?

MVG

Liz
www.breha.eu Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 4:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Liz,

Als je aan eierdozen denkt adviseer ik je eerst HIER even alles door te lezen. Naar aanleiding daarvan denk ik dat we je gerichter te woord kunnen staan Wink

Veel succes, de link naar jullie band laat ik (bij wijze van uitzondering Wink) staan!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.