Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Auto's & Motoren

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Karin
Gast





BerichtGeplaatst: Do Aug 02, 2007 7:00 pm    Onderwerp: Auto's & Motoren Reageer met quote

Ik woon langs een doorgaande weg, heb er zelf dus voor gekozen dat ik lawaai heb van voorbijgaande auto's. Is op zich ook niet erg (in principe wat gesuis en soms een wat zwaardere motor) maar wat ik wel super ergerlijk vind zijn die opgepimpte auto's met sportuitlaten of weet ik veel wat.
Ik heb nu vakantie en zie dagelijks een groepje lekker aan hun auto sleutelen. Heb ik allemaal geen probleem mee, maar wel als ze als een debiel wegscheuren en daar een geluid bij maken of ze op Zandvoort zitten. Het is ook net zo'n stukje weg waar je even lekker kan optrekken. Zij zullen dit geluid geweldig vinden, maar waarom snappen ze niet dat anderen er hinder van kunnen hebben. In de winter is het iets minder omdat de ramen en deuren dan dicht zijn, maar nu is het soms hel.
Zou hier iets tegen te doen zijn, wordt dit soort dingen niet nagekeken als ze een APK keuring krijgen?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2007 11:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Lees even hier: Klik over uitlaten en APK... Een site van 'liefhebbers' neem ik aan, maar wel informatief...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 4:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog wat over het meten aan uitlaten van motoren:

Geluidforum schreef:
Deze link (van www.motorrijdersactiegroep.nl) over het onderwerp kwam ik tegen!

_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.