Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

geluidsoverlast hoogfrequent

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jenny
Gast





BerichtGeplaatst: Di Mrt 30, 2021 2:37 pm    Onderwerp: geluidsoverlast hoogfrequent Reageer met quote

Ik word stapelmesjokke van een geluid rond/in mijn huis al zes maanden lang. Het is een hoogfrequent geluid en ik kan er niet achter komen waar het vandaan komt. Het is overal in mijn huis, natuurlijk heb ik de hoofdschakelaar uitgezet de buren gevraagd schakelaar uit te zetten maar ik heb hier in mijn woonwijk 40 buren vlakbij wonen en niet iedereen wil mee werken.
Ik zit zelf te denken aan een centraal afzuigsysteem van een woning maar het kan ook electriciteit rond het huis zijn. ik heb gemeten dat het een frequentie heeft van 8600 Hz, help wie kan me helpen ik word er doodziek van, zelfs oordoppen helpen niet genoeg, zelfs loop ik overdag met oordoppen in.
Wie heeft er meetapparatuur, wie kan me helpen want ik ben ten einde raad!!!

Afzender Jenny
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.