Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Verlaagd plafond '30 woning tegen contact geluiden

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ellen Ceelen
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2019 11:31 pm    Onderwerp: Verlaagd plafond '30 woning tegen contact geluiden Reageer met quote

Hallo Iedereen,

Ik heb een vraag. Ik ben aan het orienteren op een vrijhangend verlaagd plafond tegen contact geluiden van mijn bovenburen. Ik wil graag een goede keuze maken en zo goed mogelijk isoleren. Ik ben echt opzoek naar kwaliteit.

Het gaat om een slaapkamer van 3.20x3.60m van een jaren dertig woning met houten tussen vloer (daartegen zitten gipsplaten) en er zit een dun laagje isolatie in het plafond.

(er is geen optie om aan de vloer te werken, de buren werken nauwlijks tot niet mee)
1) Waar moet ik opletten bij een mogelijke aannemer/installatie bedrijf?
2) zit er verschil tussen het plafond aan de muren ophangen of met speciale akoestisch dempende veren aan het plafond?
3) mag het oude plafond blijven zitten of heb je dan minder resultaat?
4) hebben spotjes invloed op het resultaat

Ik hoor graag van mensen de hier veel ervaring in hebben of expert in zijn. Alle nuttige tips en informatie wordt gewaardeerd!.
Naar boven
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1005
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Do Jun 27, 2019 2:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat voor geluid veroorzaakt de overlast, tikgeluid of dreungeluid?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.