Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

bromtoon in huis (zoemend geluid)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
geluidshindergast
Gast





BerichtGeplaatst: Di Mei 28, 2019 6:40 pm    Onderwerp: bromtoon in huis (zoemend geluid) Reageer met quote

Hallo,
Sinds medio begin dit jaar last van een erg hinderlijke brom / zoem in huis.
Ik denk dat het van een agrarisch bedrijf komt welke naast ons een nieuwe schuur hebben gebouwd (ventilators), echter kan ik het niet met zekerheid zeggen.
De druk op mijn oren is bijna ondragelijk, overdag maakt me niet zo veel uit ,maar snachts kan ik geen oog meer dicht krijgen waardoor ik overdag nog maar een paar uur energie over heb om wat te doen.
Is hier iets tegen te doen? Ik heb zelf een sleep dohm gekocht, maar dat is nog erg wennen. Het geluid zit in het hele huis. Met de buren praten is niet echt een optie gezien ze overal schijt aan hebben (denken alleen aan geld en hun bedrijf)..... HELP! Sad Sad Ik ben niet de enige die het hoort en ik heb geen tinitus.... elders geen last van de brom.
Naar boven
Gast
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jun 04, 2019 3:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lees dit eerst: http://www.geluidforum.nl/viewtopic.php?t=586
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.