Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Latency platenspeler-speakers

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jerre
Gast





BerichtGeplaatst: Di Dec 26, 2017 11:23 am    Onderwerp: Latency platenspeler-speakers Reageer met quote

Hoi,

Ik heb me onlangs een all-in soundsysteem van Medion aangekocht mét platenspeler (MEDION LIFE E69402 Micro Audio Systeem en Platenspeler). Alles werkt naar behoren, maar er is een probleem. Er is een duidelijk hoorbare sounddelay tussen de muziek die van de plaat komt en de muziek die door de speakers komt. Erg vervelend, want ik hoor mijn muziek dus dubbel. De platenspeler verder weg zetten is niet echt een optie, want de kamer waar de installatie staat is niet zo groot. Iemand een oplossing daarvoor? De speakers zijn rechtstreeks verbonden met de speler, dus geen versterker gebruikt.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Jan 02, 2018 9:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik krijg de indruk dat dit apparaat vooral bedoeld is om vinyl te 'rippen' naar digitaal?

Gezien merk en herkomst (China) verwacht ik niet dat dit eenvoudig op te lossen is. Misschien doet het zich alleen voor bij het overzetten naar digitaal en niet tijdens 'gewoon' afspelen van een LP? Heb je een handleiding?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.