Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Altijd rond 23 uur brommend geluid

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jacco
Gast





BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2017 11:44 pm    Onderwerp: Altijd rond 23 uur brommend geluid Reageer met quote

Hallo allemaal

Elke avond rond 23 uur hoor ik een vervelend brommend geluid in mijn woning. Dit kan tot soms wel een half uur aanhouden. Dan is het opeens weg, maar komt het kort daarna weer terug voor een paar minuten. Soms is het er ook rond 20 uur.

Ik hoor duidelijk dat het geluid 'afslaat' maar ik weet niet waar het vandaan komt. Ik heb inmiddels alle groepen in de meterkast gecheckt. Welke ik ook uit doe, het geluid blijft brommen. Dus volgens mij is het niet in mijn huis.

Wat kan ik doen om dit verder te onderzoeken? Want het is zo verschrikkelijk irritant aan het worden

Alvast bedankt voor de informatie.

Jacco
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Mei 29, 2017 12:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vrijstaande woning?

Gewoon alles uit (hoofdschakelaar stoppenkast) en dan eens kijken wat er gebeurt?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Jacco
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Jun 05, 2017 11:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Rijtjeswoning.

Schakelaars heb ik allemaal al geprobeerd. Meerdere keren. Ik begin er nu echt gestoord van te worden.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2017 8:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jacco schreef:
Rijtjeswoning.


Je bent ervan overtuigd dat het uit je eigen woning komt dan? Wasmachine van de buren?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Linda



Sinds: 2-1-2011
Berichten: 344
Woonplaats: midden van het land.

BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2017 12:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Resonantie.
Jouw buren maken gebruik van het "goedkope nachtstroom" voor afwasmachine , wasmachine en/of droger.
Dat apparaat staat waarschijnlijk tegen een tussenwand die gaat resoneren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.