Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Overlast door loopgeluid van bovenburen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cees101
Gast





BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2017 6:00 pm    Onderwerp: Overlast door loopgeluid van bovenburen Reageer met quote

Beste mensen,

Ik woon in een jaren 40 tussenwoning, de vloeren zijn van hout en slecht geïsoleerd en boven mij hebben ze laminaat op de vloer liggen.

Het geluid waar ik het meest last van heb zijn loopgeluiden dit dreunt en galmt mijn hele woning binnen.

Nu heb ik al veel gelezen over dat het plaatsen en een ontkoppeld plafond met isolatie een goede oplossing zal kunnen zijn.

Maar wat ik graag wil weten als alternatief van een ontkoppeld plafond:

Of er mensen zijn die ervaring hebben met het in blazen van het bestaande plafond met cellulose vlokken en tevreden zijn met het behaalde resultaat hiervan.


Groet

Cees
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2017 1:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.geluidforum.nl/viewtopic.php?t=843
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.