Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Nieuwe locatie Geluid Trillingen en Luchtkwaliteit Congres!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Expert-forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Linda



Sinds: 2-1-2011
Berichten: 344
Woonplaats: midden van het land.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 18, 2015 5:07 pm    Onderwerp: Nieuwe locatie Geluid Trillingen en Luchtkwaliteit Congres! Reageer met quote

Nieuwe locatie!!! Geluid Trillingen en Luchtkwaliteit Congres 3+4 november.

Geluid Trillingen en Luchtkwaliteit Congres. gtlcongres-beurs.nl.
- Dinsdag 3 en woensdag 4 november 2015.
- Nieuwe locatie: Expo Hoevelaken.

GTL Congres is het grootste evenement over geluid, trillingen en luchtkwaliteit in Nederland. Het congres bestaat uit twee dagen met tientallen lezingen en enkele discussiefora. Tussendoor krijgt u ruimschoots de gelegenheid om met uw vakgenoten ideeën uit te wisselen en informatiemarkt te bezoeken. U kunt voor beide dagen of één van beide dagen inschrijven.
U kunt daar ook de inzendingen voor de Gouden Decibel Awards bekijken. De Gouden Decibel Awards worden voor de vierde keer uitgereikt, dit jaar tijdens de borrel aan het eind van de eerste congresdag tussen 17 en 20 uur.

- Bekijk hier de folder van het congres met het programma.
Routebeschrijving:
Het congres Geluid, Trillingen en Luchtkwaliteit wordt gehouden in de Expo Hoevelaken. De locatie is zerr goed bereikbaar, zowel per auto (direct langs de A1) als per openbaar vervoer (naast NS station Hoevelaken; dit is 6 minuten per trein vanaf station Amersfoort en er vertrekt elke 15 minuten een trein).

Locatie:
Expo Hoevelaken
Koninginneweg 1
3871JZ Hoevelaken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Okt 19, 2015 8:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
U kunt daar ook de inzendingen voor de Gouden Decibel Awards bekijken. De Gouden Decibel Awards worden voor de vierde keer uitgereikt, dit jaar tijdens de borrel aan het eind van de eerste congresdag tussen 17 en 20 uur.


De Gouden Decibel awards komen (naar mijn mening) wederom geheel niet uit de verf. Naast wat trucs met VR, barcodes en iPads (laatstgenoemde bij inpandige overlegruimtes met een verschrikkelijke akoestiek), een geluidsscherm uit 2008 (dat er al lang staat en voor wat betreft principe niets meer te maken heeft met het onderzoek waarop het is gebaseerd) en een regengeluid-dempende kap (goed idee, maar revolutionair?) bedacht, ontworpen en bemeten door de inzender van het 'stille hagelkanon' (van het niet-stille kanon is de werking ook nooit aangetoond) van vorig jaar.

Jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Linda



Sinds: 2-1-2011
Berichten: 344
Woonplaats: midden van het land.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 21, 2015 12:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb ook vraagtekens bij die gouden decibel. Vraag me af hoeveel mensen inzendingen doen en hoeveel stemmen er uit gebracht worden. Lijkt me dat dit congres een kleine groep mensen bereikt.
Er is maar één inzending voor Meest veelbelovende afstudeerproject. Question
Verder kom ik behoorlijk hoge bedragen tegen om de infomarkt of het congres te bezoeken.
Toevallig struikelde ik over het congres via een website over Luchtroosters met goede laagfrequente geluiddemping.
Wat me wel interessant lijkt is de Sonocat van een spinn-off bedrijf van de Universiteit Twente een beetje vergelijkbaar met de Sorama geluidscamera van het spin-off bedrijf van de Technische Universiteit Eindhoven. Dit zijn veel meer innovatieve uitvindingen die een gouden decibel verdienen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Expert-forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.