Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

[Terreur?] Constant laag geluid - Geluid voelbaar in buik
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maria
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Nov 29, 2013 3:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ondanks de aanvallen ben ik hier toch nog eventjes. Er valt hier niet te slapen.

Er zijn heel wat mensen wie bewust een ander een hoop last willen bezorgen.
Belagers zouden geen gezond verstand hebben. Zij zien het doel. Hun doel is de ander kapot maken of zorgen dat niemand hem of haar meer geloofd of wat zijn doel ook is.
EN dat doel is het belangrijkste en wat hij er voor moet doen en hoelang, zolang het doel maar bereikt wordt. Zo schijnt dat bij belagers te werken (hebben we te horen gekregen?).

Doordat ook bij anderen met last van een belager men niet geloven wil dat er een belager is daarom kunnen belagers zo vaak en zolang maar door gaan.

Wij kennen onze belager. Wij weten waar hij woont.
Hij weet alles van geluid. Hij weet ook wat het met je doet.
Wij kennen anderen uit zijn omgeving en hij vindt het heerlijk als wij niet worden geloofd.
Hij lacht zich dan suf.

Het kastje of het ding in de hotelkamer hebben we uiteindelijk ook gekregen. Het zag er uit als een dubbele broodrooster met van die plaatjes met soldeer dingen en nog meer ...(wat het was)
Ik ben niet technisch.

Hoe zet je een foto op een forum? Ik heb geen idee.
Hoe laat je een geluidstape op een forum horen?
Ik zou het niet weten.

Ik kan niet uitvoerig vertellen hoe die mannen wie de boel kwamen meten hun werk hebben gedaan.
Ze zeiden dat ze meetapparatuur een tijdje bij ons zouden zetten op een bepaald manier
en daarop was af en toe te zien dat die wijzer van die meter erg uitsloeg.
Ook bij de buren werd dat gedaan behalve bij een van de buren. Die deed niet open.
Daar wilde de mannen wie de boel kwamen meten graag ook heen. Maar er werd niet open gedaan terwijl die man wel te horen was.

Waarom er mensen zijn wie precies doen wat zo een belager zegt? Al sla je me dood.
Ze hebben er zelf last van. Ja. Waarom ze het toch doen?????
Niemand die hier dus kan zeggen hoe je toch bij die man in huis kan komen
Surprisedf om alleen de boel op te meten als hij toch niks doet, of hem zover te krijgen er mee op te houden.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Nov 29, 2013 9:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Hoe zet je een foto op een forum? Ik heb geen idee.
Hoe laat je een geluidstape op een forum horen?
Ik zou het niet weten.

Stuur de bestanden maar naar geluidforum@gmail.com

Je kent hem en weet waar hij woont. Bel even bij hem aan en vraag waarom hij jullie terroriseert. Ik ben erg benieuwd naar zijn antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Maria
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Dec 01, 2013 2:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alles wat wij hebben staat niet in de computer als .....bestand.
Hoe zet je alles in een bestand?
Er had wel iemand voor ons een bepaalde opname in de computer gezet, maar dat kunnen wij niet terug vinden en iemand met een beetje meer verstand van computer kan het ook niet terug vinden.
Wij zijn nog (uitstervend ras)van die mensen die niet gelijk alles weten van computers.

Wij gaan niet naar de belager toe want wij worden dan aangezien alsof wij hem lastigvallen.
Meerdere buren hebben onze belager bij ons in de straat gezien.
Vannacht was het laag geluid en de test weer heel erg.
Wij worden van alles doodziek.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Zo Dec 01, 2013 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al aan de buren gevraagd waarom ze jullie 'belager' helpen?

Dat slotje op het onderwerp kom ras naderbij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
9WEST



Sinds: 27-6-2013
Berichten: 72
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Ma Dec 02, 2013 11:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:


Dat slotje op het onderwerp kom ras naderbij...


Doen, volgens mij wordt iedereen hier grandioos in het ootje genomen Shocked
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Maria
Gast





BerichtGeplaatst: Di Dec 03, 2013 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij lijden er onder. Door wat de belager en zijn volgers doen en door het constante lage geluid, etc. Om dan te lezen dat het afgedaan wordt als onzin, is niet waar, etc. ....

Het is hier zo een beetje wat de boer niet lust dat vreet hij niet.
Wat men hier zelf nog nooit heeft mee gemaakt, zal dan ook wel niet bestaan.


Wat die buren betreft. Niet alle buren werken met die belager samen.
Maar er zijn buren en zij hebben (zo lijkt het althans) niets te doen.
Komt er zo een man (belager) langs en zegt wat ze moeten doen en op moeten letten wat wij doen en ...(wat die belager ook allemaal heeft gezegd).
Hij heeft nu gezellig iets om handen????? Ja wij weten ook niet waarom dit soort mensen daaraan mee doen?

Heb ik toch nog een vraag:
(en ik kan dat nog steeds niet in technische taal vertellen).
niet alleen door ons ook die mensen wie het geluid kwamen meten etc. hebben gezegd dat het heel goed mogelijk is dat het geluid bij de buurman vandaan komt. Ja?
Sinds het weekend lijkt het geluid soms te verplaatsen. of dat het van meer kanten komt?
Volgens de buren zou er ergens verborgen in de kelder tussen bedrading en buizen een zelfde soort kasje of geluid box staan zoals dat bij die ene buurman waarschijnlijk staat.
Kan die ene buurman het kastje of geluid box bij hem aan doen als gelijk ook dat kastje of geluid box in de kelder??? Het geluid gaat dan rond zingen. Bij ons is het geluid nu nog luider te horen.
Ook bij andere buren is het geluid nu beter te horen.
Kan die buurman dat doen?
Naar boven
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1005
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2013 12:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zal ik eens komen "meten"?
Jullie betalen de benzine en de kosten van de aanwezigheid en ik los het op. (Ik heb vrienden die van de Balkan komen Very Happy ).

Zeg het maar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Dec 04, 2013 7:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Maria,

Lees dit onderwerp eens terug. Alle behulpzame reacties (voor zover mogelijk zonder verdere INHOUDELIJKE input jouwerzijds) zijn voorbij gekomen, inclusief de huisarts en Ombudsman. Vind je het raar dat er vervolgens alleen de reacties van ongeloof overblijven?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.