Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Mosquito in portiek

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2013 11:26 am    Onderwerp: Mosquito in portiek Reageer met quote

In flat hier in het dorp staat een Mosquito. Dit apparaat zit in portiek van de flat. Dit omdat deze plek een geliefde plek is om op te gaan houden. Een bewoner gaf aan dat jongeren hier dan alcohol, drugs en voor andere overlast veroorzaakte. En als ze naar binnen wilden gaan dan gingen ze nauwelijks aan de kant en kreeg je de middenvinger naar je toe gezwaaid. De flat staat vlakbij parkje. De Mosquito staat van 19 uur tot 7 uur 's ochtends aan. Naast de hoge pieptoon gaat er nog een piepje doorheen die uit/aan gaat. Het nadeel van dat apparaatje is dat dit ook buiten de flat op het wandelpad dit geluid komt en bij het fietspad. Als ik daar op visite ga bij mijn oma dan moet ik even flink doorstappen. Als ik dan eenmaal binnen ben lijkt het alsof ik dat geluid nog steeds hoor, maar dan moet ik me gedachten op iets anders laten concentreren en dan verdwijnt het. Ze hebben vaak de politie moeten bellen toen dat apparaat er nog niet stond, maar het is niet altijd strafbaar als een groepje jongeren zich ergens ophoudt toch? Alleen als ze in de late uurtjes voor lawaai gaan zorgen natuurlijk. Ik voel me wat in mijn vrijheid beroofd omdat ik liever niet meer daar in de buurt langs wil wandelen. De lokale politiek: alleen de SP is tegen volgens mij.

Dit wilde ik even kwijt.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Zo Aug 11, 2013 12:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor je bijdrage!

Discussie over regelgeving omtrent de Mosquito : http://forum.noiseconsult.com/viewtopic.php?t=863&highlight=mosquito
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gast






BerichtGeplaatst: Vr Dec 20, 2013 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Na flink zoeken blijkt dat ik niet de enige ben die dit heeft. Deze scherpe schelle snijdend geluid blijft ook hangen in het gehoor van een journalist van de Stentor. Daarin wordt genoemd dat hij de plek des onheils verlaten heeft en het geluid gewoon door blijft gaan. Weet iemand hoe dit kan?

http://www.destentor.nl/regio/zwolle/mosquito-na-zes-minuten-vervelend-1.2732236
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.