Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Gezocht: mensen die last hebben van blaffende honden

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PSchenk
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Jun 21, 2013 2:26 pm    Onderwerp: Gezocht: mensen die last hebben van blaffende honden Reageer met quote

Hallo beste mensen van Geluidforum.nl

Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar in Rotterdam is tegewoordig een blafverbod van toepassing. Nu heb ik hier zelf nooit last van, maar kan ik me wel goed voorstellen dat het erg vervelend kan zijn.

Ik wil hier dan ook graag een radio item over maken en ben daarvoor op zoek naar de slachtoffers van blaffende honden. Op welke manier u hier last van heeft maakt niet uit. Wel ben ik op zoek naar mensen in de regio Rotterdam Rijnmond.

U kunt hier een berichtje achterlaten of mij rechtstreeks bereiken via de mail: Pieteraschenk@hotmail.com

bij voorbaat dank,

P. Schenk

PS: ik heb zelf vaak voor geluidsoverlast gezorgd (muziekfan) dus ik vind het wel grappig dat ik nu op deze site ben Laughing
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.