Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

geluidsschermen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ekrol
Gast





BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2012 2:26 pm    Onderwerp: geluidsschermen Reageer met quote

Ik heb al eerder hier een vraag gesteld over Noistop Geluidsschermen. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat nu het beste is om langs onze tuin te plaatsen. De situatie is als volgt wij wonen (op ong. 2 mtr afstand)langs een erg drukke weg waar 60km gereden mag worden. Ik heb begrepen dat je net zo goed een betonnen schutting kunt plaatsen als bv. Noistop Geluidsschermen die erg prijzig zijn. Maar bij ons staan aan de overkant van de straat kassen. Is het dan niet zo dat als je een betonnen schutting plaatst het geluid door de kassen terug gekaatst wordt (en alsnog de tuin in komt) en bij "geluidsabsoberende" schermen zoals Noistop niet?.

Met vriendelijke groet,
E.Krol.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Aug 14, 2012 2:32 pm    Onderwerp: Re: geluidsschermen Reageer met quote

ekrol schreef:
Ik heb al eerder hier een vraag gesteld over Noistop Geluidsschermen. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat nu het beste is om langs onze tuin te plaatsen. De situatie is als volgt wij wonen (op ong. 2 mtr afstand)langs een erg drukke weg waar 60km gereden mag worden. Ik heb begrepen dat je net zo goed een betonnen schutting kunt plaatsen als bv. Noistop Geluidsschermen die erg prijzig zijn. Maar bij ons staan aan de overkant van de straat kassen. Is het dan niet zo dat als je een betonnen schutting plaatst het geluid door de kassen terug gekaatst wordt (en alsnog de tuin in komt) en bij "geluidsabsoberende" schermen zoals Noistop niet?.

Met vriendelijke groet,
E.Krol.


Wat je beschrijft is inderdaad mogelijk, maar zou het best berekend kunnen worden. Het is namelijk niet per definitie een probleem.

Je zou een van maten voorziene doorsnede moeten tekenen van de weg, de te plaatsen wand, de kassenwand en de achtergevel van je woning.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.