Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluidsoverlast kapotte cv ketel buren

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 22, 2013 10:47 pm    Onderwerp: Geluidsoverlast kapotte cv ketel buren Reageer met quote

Via Twitter hou ik deze zaak in de gaten.

Ik hoop dat Carolien er ook hier op het forum iets over vertelt. Wel alvast een link naar de beknopte voorgeschiedenis: http://www.bloggers.nl/geluidsoverlast
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Carolien
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Mrt 22, 2013 11:09 pm    Onderwerp: Re: Geluidsoverlast kapotte cv ketel buren Reageer met quote

Geluidforum schreef:
Via Twitter hou ik deze zaak in de gaten.

Ik hoop dat Carolien er ook hier op het forum iets over vertelt. Wel alvast een link naar de beknopte voorgeschiedenis: http://www.bloggers.nl/geluidsoverlast


Bedankt voor het plaatsen van de link!
Het gaat om een kapotte cv ketel van de buren. De ventilator van de cv ketel is kapot en maakt een zware bromtoon, welk in ons huis ernstige geluidsoverlast geeft. Dit gaat dag en nacht door.
U kunt op mijn blog verder lezen waar het over gaat.
Als u mij wilt volgen kan dat via twitter: https://twitter.com/carolien09
Naar boven
Linda



Sinds: 2-1-2011
Berichten: 344
Woonplaats: midden van het land.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 24, 2013 6:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Dit alles heeft niets opgeleverd, zij willen gewoon niets aan de installatie doen onder het mom van "wij gaan toch verhuizen". Hun huis staat al jaren te koop.

Wat een simpele beredenering. Als hun huis uiteindelijk verkocht is kunnen nieuwe bewoners de rekening van nieuwe cv-ketel verhalen op vorige eigenaar want dat valt onder verborgen gebreken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
markgast
Gast





BerichtGeplaatst: Do Mrt 28, 2013 10:41 pm    Onderwerp: geluid Reageer met quote

ik hoor ook 's nachts de CV van mijn buren aanslaan en branden......
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Za Mrt 30, 2013 12:16 pm    Onderwerp: Re: geluid Reageer met quote

markgast schreef:
ik hoor ook 's nachts de CV van mijn buren aanslaan en branden......


Dan ga ik u vragen: Is er een geluidsmeting geweest, was het geluid er al toen u er kwam wonen, is de overlast af en toe of constant aanwezig, trillen uw muren, etc.?
Bij ons in huis is er ernstige overlast geconstateerd, dag en nacht. Vergelijk het maar met een zware vrachtwagen die voor je deur staat te draaien.
Mocht u het zelf willen ervaren, dan kunt u een afspraak met mij maken om langs te komen.
Naar boven
Linda



Sinds: 2-1-2011
Berichten: 344
Woonplaats: midden van het land.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 30, 2013 1:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Vergelijk het maar met een zware vrachtwagen die voor je deur staat te draaien.

Ooit gehoord van Laag Frequent geluid? Lees HIER.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gast






BerichtGeplaatst: Za Mrt 30, 2013 9:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Linda schreef:
Quote:
Vergelijk het maar met een zware vrachtwagen die voor je deur staat te draaien.

Ooit gehoord van Laag Frequent geluid? Lees HIER.


Dank je voor de tip! Misschien maak ik een wat ongelukkige vergelijking, maar het is een heel zware bromtoon. De bromtoon bij ons is heel duidelijk te horen en makkelijk te meten. Met de meting is ook aangetoond dat de norm ernstig is overschreden. Was dit niet het geval geweest dan had de advocaat er ook geen rechtszaak van gemaakt.
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Za Jun 22, 2013 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Afgelopen week zijn de nieuwe buren in het huis gekomen.
De nieuwe buren hebben de oude cv ketel al van de muur gehaald en er wordt een nieuwe energie zuinige cv ketel geplaatst.
De overlast is voor ons afgelopen. De zaak is hiermee afgesloten.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.