Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

muziekoverlast van benedenbuurman.....

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
020zuid



Sinds: 19-7-2011
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Di Jul 19, 2011 9:59 pm    Onderwerp: muziekoverlast van benedenbuurman..... Reageer met quote

Sinds een aantal maanden woont er op de bg een persoon die graag housemuziek afspeelt, soms hard, maar als ie niet hard staat is het ook nog te horen en op den duur een bron van ergernis. Ik woon in een typisch jaren 30 woonblok, op 1 hoog. De vloer is van hout, en onder bij hem is het plafond met gipsplaten afgewerkt. We moeten met elkaar leven, en ik wil niet de hele tijd aan zn kop zeuren over de muziek, dus het liefst wil ik zelf wat ondernemen om de geluidsoverlast te beperken. Zijn er dingen die ik in mijn woonkamer kan aanpassen om het te verhelpen?
ps. Is de eerste keer dat ik op dit forum ben.. ben beniewd naar de reacties!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Jul 20, 2011 7:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je dit topic al gelezen: http://www.geluidforum.nl/viewtopic.php?t=1064

De vloer verzwaren aan jouw zijde kan enig effect hebben. De NSG www.nsg.nl had/heeft (ik had ze benaderd m.b.t. eventuele samenwerking aan dit forum, te meer omdat hun eigen forum op de site al tijden inactief is, maar ze hullen zich in stilzwijgen) een boekje over hinder zoals jij deze beschrijft.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.