Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

rijtjeshuis ik hoor van alles ....!!! help!
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Naam
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Nov 29, 2009 8:15 pm    Onderwerp: Re: geluid Reageer met quote

Geluidforum schreef:
naam schreef:
Ze hebben het over mij! Neutral


Is het positieve feedback? Cool


Nee ik denk het niet.
Confused Evil or Very Mad

Ik heb nu maar gewoon constant muziek op staan of een radio praat programma. Zodat er een soort ruis ontstaat.

Ik zelf ben stilte gewend. Nu moet ik me maar wennen aan constant radio.
Omdat als ik de buren hoor dat irritanter vind.
Naar boven
Naam
Gast





BerichtGeplaatst: Za Dec 26, 2009 6:14 pm    Onderwerp: geluidsoverlast buren Reageer met quote

Hebben meer mensen hier last van....

ik vind het vreselijk!!!
Naar boven
M
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Jan 03, 2010 5:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat oude rijtjeshuizen gehorig zijn, is algemeen bekend. Je weet wel dunne muren van zo'n 20 cm dik tussen jouw woning en die van de buren en doorgekoppelde betonvloeren.

Nieuwere rijtjeswoningen hebben doorgaans ankerloze spouwmuren, waardoor je veel minder wat van je buren kunt horen. Denk niet dat in een woning met een ankerloze spouwmuur je wel even lekker harde muziek kunt draaien, daar zullen de buren net zo goed last van hebben.
Naar boven
Gast
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2010 11:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hou van stilte.

Maar als ik de tv en radio uit heb. Hoor ik constant de buren.

Ik hoor ze ook commentaar leveren op de radio programmas die ik aan heb. Dat is soms klasieke muziek.

Ook als ik telefoneer heb ik de radio en tv uit en dan kunnen ze gewoon meeluisteren met mijn telefoongesprek.

VRESELIJK!!!!!!!!!!

Als ik geld genoeg heb ga ik voor een geluidsdichte woning.

Het is een prima huis, ben helemaal tevreden. Alleen het is gehorig dat verpest bijna alles!
Naar boven
Gast
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jan 05, 2010 11:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Is er geen oplossing?

Voor gehorige rijtjeshuizen?

Eierdop karton, bekers? Ik ben alles bereid als het maar niet te duur is.


Wat werkt?
Naar boven
Gast
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 12:05 am    Onderwerp: Reageer met quote

M schreef:
Denk niet dat in een woning met een ankerloze spouwmuur je wel even lekker harde muziek kunt draaien, daar zullen de buren net zo goed last van hebben.


Dat doet soms de jonge jongen maar dat vind ik nog het minst erge.

Het meest erge vind ik dat ze commentaar hebben op mijn leefstijl, op de programmas die ik beluister. Dat ik anders ben....

Dan de gemiddelde Nederlander....
Naar boven
Gast
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 12:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bestaat er geen geluidswerend of geluidsdempend behang of zo?

Dat moeten ze eens uitvinden!!
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 1:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gast schreef:
Bestaat er geen geluidswerend of geluidsdempend behang of zo?

Dat moeten ze eens uitvinden!!


Dat bestaat. Alleen dempt (absorbeert) het alleen (hele) hoge frequenties. Voor de geschetste problematiek dus niet geschikt!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2010 7:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ah.... gevonden...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
gast
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 11:22 pm    Onderwerp: overlast Reageer met quote

Mijn huis is hetzelfde als alle andere rijtjeshuizen in het dorp.
Alleen de vrijstaande huizen, de landhuizen zijn anders.

Ik snap niet dat de Nederlandse bevolking dit allemaal accepteert.

Grote woorden overal rond privacy rond bodyscans.

Maar over geluiden in je huis hoor je niets van in de media en de tweede kamer hoor je er ook niet over.

Na de onderwerpen oorlog en vrede en honger en daklozen is mijn inziens dit het grootste probleem in Nederland.
Naar boven
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2010 2:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Heer of Mevrouw,

Ben jij nu eigen wel of niet van plan actie te ondernemen tegen, of in functie van je probleem? Heb jij hier de middelen voor? Wat is het budget waaraan jij denkt? Enz.

Deze hele topic is circeltjes lopen.
We weten nu dat jij dit niet prettig vindt, gelieve dit dan ook niet meer te herhalen in alle mogelijke verschillende vormen.

Als jij iets wil doen haal er dan een expert bij, en/of besef dat dit behoorlijk wat geld kan kosten, wat voor een woning waar afbraak in het vooruitzicht staat waarschijnlijk geen optie is.
In dat geval is verhuizen de enige optie.

Hoe dan ook, geen enkel expert heeft hier van jou al enige informatie gekregen waar je praktisch iets kan mee doen. Tussen de regels kunnen we wel lezen dat dit vermoedelijk of mogelijk een heel kostelijke zaak kan worden.

Er bestaan geen magische oplossingen, je doet ook geen enkele poging om in te pikken op gelijk welke praktische suggestie, en je probleem blijven herhalen lost ECHT niets op.

Heb je deze topic al gelezen?
http://forum.noiseconsult.com/viewtopic.php?t=586
Vertel welke praktische informatie je hier reeds uitgehaald hebt, wat je praktisch al gedaan hebt (buiten steeds hetzelfde verhaal te vertellen), wat de verhuurder suggereert, de gemeente jou vertelt heeft, je dokter suggereert, hoe je buren hierop reageren, en waar je eventueel reëel praktische vragen over hebt.

Probeer dit om te buigen naar iets constructief of stop hiermee.

Mijn mening: deze topic is een kandidaat voor een slotje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.