Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Gezocht: Geluid gaslek

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Geluid op de werkplek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Aug 19, 2013 4:28 pm    Onderwerp: Gezocht: Geluid gaslek Reageer met quote

Via mail aan het forumbeheer:

Quote:
Ik ben bezig om een ontruimingsoefening in elkaar te zetten. Tijdens deze oefening is de cases: een gaslek voor de hoofdafsluiter. Weet u misschien waar ik het geluid van ontsnappend gas kan vinden, of een geluid dat daar op lijkt? Ik kan het nergens vinden.

Als ik zo'n geluidje heb, dan kan ik het geluidje een aantal (veel) keren kopieren zodat ik zo'n 15 min geluid heb, dan laat ik het geluid via een megafoon afspelen via de uitgang op de tablet. Een speciaal apparaat inhuren voor €300,00 ga mij te ver.

_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
jtwubs
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Sep 09, 2015 11:36 am    Onderwerp: Re: Gezocht: Geluid gaslek Reageer met quote

Check https://www.youtube.com/watch?v=fPNkQhaWNCQ
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Geluid op de werkplek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.