Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Aantal vragen over de HIFI boekenplank luidspreker set 140W

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Suuz
Gast





BerichtGeplaatst: Do Sep 19, 2013 7:35 pm    Onderwerp: Aantal vragen over de HIFI boekenplank luidspreker set 140W Reageer met quote

De speakers waar ik het over heb:

http://www.maxiaxi.com/hifi-boekenplank-luidspreker-set

Ik ben veel bezig met muziek maken, op verschillende instrumenten en ik luister ook veel muziek. Hiervoor heb ik een PA-stysteem de: "Lucas Nano 300" link:

http://www.bax-shop.nl/luidsprekerset/hk-audio-lucas-nano-300-actieve-luidsprekerset/product-details.html

En daar kan ik ook nog (een) ander(e) actieve speaker(sets) op aan sluiten. Nu heb ik daar een paar philipsspeakertjes op aangesloten de MMS240. Link voor specs:

http://www.backoffice.be/prod_uk/Philips/mms240_philips_mms_240_speaker(s)_15_watt.asp

Deze speakers zijn gewoon geen partij voor de Lucas Nano, het geluid is zo slecht als je het met de Lucas Nano vergelijkt. Mijn vraag is dus: zou ik er dus met de andere speakers op vooruit gaan?

En dan heb ik nog een vraag, namelijk:

Zouden de nieuwe speakers + de Lucas nano 300 genoeg geluid geven voor een feestje in een zaal van ongeveer 75 man? De reden dat ik geen grote speakers neem is omdat ze normaal gesproken gewoon op mijn bureau moeten komen te staan.

Ook weet ik niet zo goed wat voor een kabels ik dan zou moeten gebruiken om deze luidspreker set aan te sluiten Embarassed Wat voor kabels zou ik hier dan voor moeten nemen als ik deze zou willen aansluiten aan een 3,5 jack?

En even voor de zekerheid deze set is actief toch? Wat mensen vertelde mij dat deze set passief is, maar volgensmij is deze toch echt actief. Of zit ik er nou naast Embarassed

Bedankt alvast!
Naar boven
Suuz
Gast





BerichtGeplaatst: Do Sep 19, 2013 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Weet het antwoord zelf al. Maar toch bedankt!
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Sep 19, 2013 10:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Suuz schreef:
Weet het antwoord zelf al. Maar toch bedankt!


Wat was het antwoord? Question
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
9WEST



Sinds: 27-6-2013
Berichten: 72
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Vr Sep 20, 2013 12:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij was waarschijnlijk vergeten, dat-ie geen boekenplank had om die speakers erop te zetten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Suuz
Gast





BerichtGeplaatst: Za Okt 05, 2013 3:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik was inderdaad vergeten dat ik geen boekenplank had om te speakers op te zetten!

En ik had verkeerd gekeken het bleke passieve speakers te zijn en ik wil graag actieve.
Naar boven
9WEST



Sinds: 27-6-2013
Berichten: 72
Woonplaats: Drenthe

BerichtGeplaatst: Ma Okt 07, 2013 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Speakers zijn altijd een compromis.
Of je wil kleine die je op je buro kwijt kunt, of je wilt goede active speakers die een zaal met 75 man kunnen beschreeuwen. Die twee opties gaan meestal niet samen.
Toch kwam ik op dit terecht: misschien een mogelijkheid?

http://www.demuziekboom.nl/contents/nl/p638_P.A._combinatie.html

Je moet hierbij wel de sub naast je buro neerzetten, omdat daar de versterker in zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Hobby en vrije tijd Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.