Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Vraagje!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2012 7:05 pm    Onderwerp: Vraagje! Reageer met quote

Kan je dit niet naast de titel in de index pagina zetten (zonder die bold want dat gebeurt automatisch denk ik?)?

Sticky: [BURENOVERLAST] LEES DIT EERST!!!
Code:
[b][url=http://bit.ly/OPernK]Sticky: [BURENOVERLAST] LEES DIT EERST!!![/url][/b]

Heb hier een verkorte link ingeplaatst (kan ook anders natuurlijk).

Dan ziet deze titel er zo uit:



Je kan dit ook verkleinen of iets veranderen (wat ook). Dat het eleganter wordt, MAAR duidelijk blijft.

Maar zo word je er stapelnerveus van.

Ik heb niet zelden de neiging om op dergelijke vragen niet meer te reageren, vooraleer de vraagsteller laat merken dat hij deze moeite eerst gedaan heeft.
Stijl: "Jij doet de moeite niet ...., wel ik ook niet ...... Het is jouw probleem, niet het mijne ...."
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Za Jun 30, 2012 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In die 'particulier' kop kan het niet. Waarschijnlijk wel achter 'om het huis' en/of 'in het huis'. Maandag heb ik een pc tot mijn beschikking en ga ik het proberen!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2012 7:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dit (www.geluidforum.nl) is het geworden! Hopelijk helpt het (ik heb slechts een matig vertrouwen)!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Ma Jul 02, 2012 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum schreef:
In die 'particulier' kop kan het niet. Waarschijnlijk wel achter 'om het huis' en/of 'in het huis'. Maandag heb ik een pc tot mijn beschikking en ga ik het proberen!

1000 x bedankt!

We moeten gewoon sneller refereren naar deze index pagina en wat daar ter zake vermeld staat. Zo zullen ook anderen het gemakkelijker ernstiger nemen (hopelijk zien ze dit ook van elkaar) .....
 
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Feedback Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.