Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Zwembad: geluidsoverlast waterpomp met stofzuiger

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2011 3:04 pm    Onderwerp: Zwembad: geluidsoverlast waterpomp met stofzuiger Reageer met quote

In de beheerdersmail:

Quote:
Hallo Mevr. Mijnheer.

Ik ben op zoek naar mogelijkheden en ideeën. Al diverse jaren heeft mijn buurvrouw een zwembad.
Daar is op zich naast de herrie niets mis mee. Ik heb heel veel geluid overlast van de waterpomp en de daarbij behorende stofzuiger. Die 24 uur per dag 7 dagen in de week draait.
De waterpomp hang in haar garage… echter deze wand zit 20 centimeter in mijn hoofdmuur oftewel zijkant van mijn huis.

Gesprek bidden en smeken fase heb ik gehad, levert niets op.

Wat kan ik nu … wel aandoen

Ook heb ik iets ergens opgevangen over metingen DB.

Ik zoek iemand of mogelijkheden… die mijn hier mee verder kan helpen.
En mag men eigenlijk wel draaiende machines op erf scheidingen plaatsen. En dag en nacht onbeperkt laten draaien.

Mijn grote doel is hoe voel ik mijn in mijn eigen( koophuis) weer prettig en hoe te slapen zonder medicijnen ,stress.
Een hele grote …H..E…L…P.

_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.