|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
peter2301
Sinds: 18-9-2011 Berichten: 64 Woonplaats: Noord Brabant
|
Geplaatst: Ma Sep 26, 2011 2:04 pm Onderwerp: |
|
|
Eric Desart schreef: | Rammelende motors klinkt onwaarschijnlijk. Als er al een onbalans zou zijn komt dit vermoedelijk nog van dat schoepenwiel. Als het roulementen zijn ben je vermoedelijk over hoogfrequenter geluid aan het praten dan waar Peter over bezig is. |
Het LF wat ik 's nachts hoor komt inderdaad niet van dit ding. En hij rammelt wel als ie aanstaat ja . |
|
Naar boven |
|
|
Linda
Sinds: 2-1-2011 Berichten: 344 Woonplaats: midden van het land.
|
Geplaatst: Ma Sep 26, 2011 2:27 pm Onderwerp: |
|
|
@ Eric ik ben ook geen expert maar een vrouwtje van de praktijk. Daardoor weet ik dat zo'n koelaggregaat een hele zware motor is en het geluid daarvan overal doorheen dreunt.
@ Peter iedereen is vrij om mee te lezen en te reageren. |
|
Naar boven |
|
|
Eric Desart Expert
Sinds: 18-5-2006 Berichten: 1451 Woonplaats: Antwerpen/België
|
Geplaatst: Ma Sep 26, 2011 3:09 pm Onderwerp: |
|
|
peter2301 schreef: | Het LF wat ik 's nachts hoor komt inderdaad niet van dit ding. En hij rammelt wel als ie aanstaat ja . |
Gewoon een inventaris maken van wat belangrijk is, niet van wat is ...
Zonder systeem geraak je nergens ...
De vraag is: hoe moet ik mijn geluidsprobleem aanpakken? In welke volgorde? Hoe?
Als dat ding rammelt is dat vermoedelijk/mogelijk een mini-probleem dat zo op te lossen is .... En dat een kenner eens dat hij daar bij geraakt is binnen de 5 minuten geconstateerd heeft, en dan een goede knutselaar die dat ding terug stevig/stabiel moet monteren.
Sleet en ouderdom vertaalt zich vermoedelijk/mogelijk niet door gerammel.
SYSTEMATIEK of je blijft in circels lopen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|