Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hans Gast
|
Geplaatst: Zo Okt 17, 2010 1:37 am Onderwerp: Geluidsmeter en schakeling |
|
|
Hallo,
ik ben een absolute leek op dit gebied maar heb een vraag die wellicht een van jullie kan beantwoorden.
ik ben op zoek naar een geluidsmeter (in combinatie met andere produkten) die bij een bepaalde ingestelde waarde een ander produkt bijvoorbeeld een lamp kan inschakelen en bij het bereiken van een ingestelde minimuwaarde de lamp weer uitschakelt.
Wie kan mij in de goede richting duwen om mijn info te zoeken en wat ik nodig kan hebben om dit te realiseren.
Bedankt
Hans |
|
Naar boven |
|
|
Eric Desart Expert
Sinds: 18-5-2006 Berichten: 1451 Woonplaats: Antwerpen/België
|
|
Naar boven |
|
|
hans Gast
|
Geplaatst: Ma Okt 18, 2010 12:15 am Onderwerp: |
|
|
Hallo Eric,
Bedankt voor de info. Je hebt precies aangevoeld wat ik zocht.
Hans |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Di Okt 26, 2010 3:33 pm Onderwerp: |
|
|
Eric, dít is een gaaf dingetje zeg... Enige jaren geleden hebben een aantal lawaaibestrijders eens gekeken naar het ontwikkelen van zoiets, maar daar is toen niet al te veel meer mee gebeurd.
Ga eens kijken of ik deze ergens kan kopen... _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Wo Mei 18, 2011 12:13 pm Onderwerp: |
|
|
Geluidforum schreef: | Eric, dít is een gaaf dingetje zeg... Enige jaren geleden hebben een aantal lawaaibestrijders eens gekeken naar het ontwikkelen van zoiets, maar daar is toen niet al te veel meer mee gebeurd.
Ga eens kijken of ik deze ergens kan kopen... |
Stond al een topic over een credit-card formaat geluidmeter hier op het forum... _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
|