Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Productie GEROLDE baffle frames

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Expert-forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 1:14 pm    Onderwerp: Productie GEROLDE baffle frames Reageer met quote

Baffle frames,

Een praktisch vraagje:

Ik heb vroeger een bedrijf bezocht (metaalbewerkend bedrijf) ergens in Nederland dat standaard baffle frames kon rollen en rolde (met uitgekapte hoeken enz.) die dan rond platen konden geplooid worden en met een paar poprivetten vastgezet.

Ik kan mij de naam van dat bedrijf niet meer herinneren en zou uren moeten gaan zoeken in oude dossiers.

Kan iemand mijn geheugen hier eens helpen a.u.b.?

Ik vraag hier echt niet waar ik baffles kan krijgen of frames op traditionele machines kan laten maken, ik zoek echt naar de naam van dat specifieke Nederlandse bedrijf.
Ik heb hier iets speciaal aan de hand waarvan ik wil onderzoeken of dit mogelijk is voor hen.

Als het beter is dat dit privé gebeurt mail ik wel, als ik maar weet naar wie en waar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 2:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Firma Popken in Assen.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2010 3:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Smile Dat was/is hem. Ik herkende hem direct eens ik hem las.
En ik mijn (arme) hersens maar pijnigen (Embarassed tenminste het beetje dat nog rest).

Echt enorm bedankt geluidforum. Ik zag er echt tegenop om in mijn oude archieven te gaan ploeteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Expert-forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.