Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Kattengejank buurvrouw

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Wo Aug 11, 2010 8:16 pm    Onderwerp: Kattengejank buurvrouw Reageer met quote

Beste mensen,

Ik heb een buurvrouw die denkt opera te kunnen zingen, maar er helemaal niets van bakt! Het zijn schelle, penetrante onsamenhangende geluiden, echt heel vervelend.

Toen ze hier net kwamen wonen heb ik er iets van gezegd: rond 1600 zou ze zingen: en dat was misschien 2 keer in de week of soms hoorde ik haar zelfs niet, prima oplossing toch?

De afgelopen maanden is het anders: ze maakt de geluiden structureel en het komt gewoon door mijn televisiegeluid heen, echt heel irritant.
Toen ze 's ochtends een keer om 8.30 ging zingen toen heb ik aangebeld en gevraagd of ze kon stoppen: wat zegt mevrouw: ik ga zo weg dus ik ga nog even 10 minuten door. Pardon?? Hoe asociaal kun je zijn zeg: je buren geven aan dat het geluidsoverlast veroorzaakt en dan ga je nog gewoon even door om 8.30? Nou belachelijk, dus toen ben ik gaan reclameren bij de woningbouwvereniging: ik betaal geen 1000 euro per maand om haar kattengejank te moeten aanhoren.

Die account manager daar is echt een incapabel mens. Ipv de feiten uit te zoeken, doet ze helemaal niets: behalve dan brieven schrijven waarin ze aangeeft dat het geen overlast is.

Ik heb zelf een briefje geschreven naar die buurvrouw en tot nu toe heb ik geen overlast ervaren, hoop dat het aanhoudt.

Mocht het weer gebeuren: Ik ben dan van plan om een advocaat in te schakelen.

Zijn er mensen die ook zoiets dergelijks hebben meegemaakt?
Naar boven
Saskia
Gast





BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2010 1:25 pm    Onderwerp: Irritant... Reageer met quote

Ik zou het geluid opnemen en insturen op www.irritantgeluid.nl, wie weet kan je er dan een paar weekjes tussenuit dankzij haar herrie Laughing

Groetjes!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.