Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

overlast buurman
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2008 5:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zeik me gek tegen de woningbouw, politie en gemeente. Ondanks het verbod van die man van de gemeente. Die wil dat het ophoud , hoe dan ook. En als ik lawaai binnen heb blijf ik zeiken. Enigste oplossing om mij te laten stoppen is het lawaai te laten stoppen.

Na dat gezeik van een paar dagen geleden en dus ook weer mijn gezeik is het weer stil in het blokje. Ik vrees dat het maar weer tijdelijk is helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2008 11:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hopelijk een uitweg gevonden om een echte advocaat te kunnen veroorloven. Ik verdien geen hoog salaris en heb geen kapitaal. Ik kom dus waarschijnlijk in aanmerking voor een vergoeding voor rechtshulp. De maximale bijdrag is nog altijd wel 705 Euro. Maar dat heb ik er ondertussen al wel voor over. Men is niet gul met deze informatie, maar ik ga het lekker rondbazuinen overal. Je hoeft niet in de bijstand te zitten voor een advocaat vergoed te krijgen.
Volgens die dure advocaat zijn er mogenlijkheden om hem aan te pakken, volgens de rechtsbijstandsadvocaat bijna niets meer. Dus ik begrijp er geen snars meer van.
Weer dagelijks veel last van die herriemaker.Het was net weer een paar dagen rustig, vooral na 18:00 uur. Nu weer vooral dat gedreun van die bassen dat via de vloer binnen komt is erg. Hele avonden dat boem, boem , boem door die vloer heen. Echt om helemaal krankzinnig van te worden.
Ik heb al fantasietjes over hem het nodige aan te gaan doen, Onder mijn wielen en dat soort dingen. Ik houd dit niet lang meer vol.

Is dat gedreun wat men laag frequent geluid noemt ???? Bijna niemand hoort het bij mij binnen namelijk.(dus ik ben aan het muggenziften volgens vele) Ik hoor het echter feilloos en weet zo precies wanneer hij thuis is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Za Sep 06, 2008 3:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

PFFFF die overlast wordt een gebed zonder einde. Ik begin te begrijpen dat mensen ervoor zijn gaan verhuizen. Je wordt er ook knap moedeloos van namelijk. Het is een kunst om allerlei logge instanties aan het werk te krijgen, helemaal een kunst om ze allemaal tegelijk aan het werkt te houden. Toch blijf ik bezig en heb nu de gemeente en zelfs iemand van het ministerie van VROM die gaat proberen mij te helpen van deze overlast af te komen. Politie registreerd wel alle meldingen en sinds ik hun emailadres gevonden heb krijgen ze regelmatig een overzicht van mijn dagboek van de overlast. Hieruit blijkt dat het vooral veel overlast geeft als ik alleen thuis ben.


Die subsidie krijg ik net niet, maar de "second opinion" van die dure advocaat heb ik bij de rechtsbijstand gemeld en aangeven dat ik wil dat hun die advocaat gaan betalen omdat ik vind dat hun jurist niet het maximale eruit gehaald heeft.

En zo blijven we maar bezig met die herriemaker.


Was het bij mij maar zo stil als het hier op het forum is de laatste tijd. Ben ik de enigste die nog last heeft van geluidshinder ??????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.