Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

asociale bovenbuurvrouw

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
knettergek
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2008 7:06 pm    Onderwerp: asociale bovenbuurvrouw Reageer met quote

Hallo allemaal, ik ben al een tijdje bezig met het zoeken op internet naar oplossingen want ik wordt, zoals mijn naam al aangeeft, KNETTERGEK! Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik probeer het gewoon maar...Ik woon in een oud flatje, met boven mij een bovenbuurvrouw die dag in-dag uit snoeihard haar muziek draait. Ze heeft zelf een laminaatvloer liggen, en ik hoor alles. Nu weet ik dat het gehorige flats zijn, en dat ik haar niet kan verbieden om te ademen enzo, maar haar muziek staat dermate hard dat ik zelfs met oordoppen in niet kan slapen. Ik studeer nog, en heb bijna geen geld maar ik ben toch op zoek naar oplossingen. Woningbouw bellen, politie bellen heeft geen zin.. Het is een typetje wat momenteel aan het treiteren is en bovendien nogal "louche types" in de flat uitnodigt.. Ik heb haar tweemaal aangesproken op haar muziek en kreeg een beetje een lacherige blik, meer niet. Ik ben dus bovenal nogal angstig voor haar en heb me bij de situatie neergelegd, en maak zo snel mogelijk mijn studie af en dan gewoon acuut verhuizen..Maar tot die tijd.... Heeft iemand van jullie goedkope oplossingen? Alvast ontzettend bedankt, ben al blij dat ik het weer ff van me heb kunnen afschrijven;) Groetjes Knettergek..
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2008 8:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vergelijkbaar verhaal?

Moeilijk inderdaad als er met de 'tegenpartij' niet te praten valt. Tóch ben je dan aangewezen op 'instanties' (hoe stroef de contacten met hen ook mogen verlopen).

Heb je dit topic en de links erin al doorgelezen?
_________________
- Ook ś kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Knettergek
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2008 9:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Alvast ontzettend bedankt, heb het idd gelezen.. Door alle stress vergeten om eerst dit forum een beetje uit te pluizen. Ik ga er eens rustig naar kijken. Slapen doe ik voorlopig toch niet:(
Naar boven
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2008 10:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik lees dat je met eenzelfde probleem zit als ik. Nu heb ik het idee dat er ergens een instantie een beetje wakker is geworden met die cd van mij. De beste herrie van hiernaast. Als je een beetje handig bent met een pc, msn microfoontje en een gratis stukje software dat draait op alles vanaf Win95,( ze beweren dat het zelfs onder Vista draait.) Dan kun je een groot gedeelte opnemen van alle herrie die je hebt. Al is het alleen maar om te laten horen wat je bedoelt. Dat programma neemt alleen op als het wat hoort.

Ik weet wat het is om knettergek te worden van herrie van de buren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Knettergek
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Jun 23, 2008 10:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is nog best wel eens een heel erg goed idee! Het erge is nog van het hele verhaal, dat de mensen in mijn omgeving het steeds niet horen omdat ze over het algemeen 's-nachts de meeste herrie maakt. En ik merk dat mensen het een beetje zat worden, mijn gezeur..Maarja die hebben echt geen enkel idee hoe het is om niet te kunnen slapen.. Van die opmerkingen zoals "ach, je moet gewoon genieten als het stil is". Daar kan ik dus niks mee:( Ik ga eens kijken waar ik een handige man vandaan kan halen, thanks! Groetjes Knettergek
Naar boven
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 7:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De naam van het programma heb ik vor je opgezocht, het heet sound snooper en is hardstikke gratis. Het is eigenlijk voor sky gesprekken op te nemen. Voordeel is dat dit alleen opneemt als het wat hoort. Dus zorgen dat de mic. goed is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Knettergek
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 8:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ontzettend bedankt en lief dat je het voor me hebt opgezocht! Jij ook veel sterkte met de herrie trouwens Sad
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2008 9:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sound Snooper downloaden

Wink
_________________
- Ook ś kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.