Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Last van de buurman

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sweetangel



Sinds: 15-9-2007
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 7:40 pm    Onderwerp: Last van de buurman Reageer met quote

Hallo,

Ik heb sinds 2 jaar veel last van mijn onderbuurman, hij is namelijk 24 uur per dag erg luidruchtig (het lijkt soms wel alsof hij niet slaapt,want het gaat constand door) ook word het steeds erger, in het begin zette hij alleen de muziek overdag keihard aan (zo hard dat ik boven geen tv kan kijken of kan telefoneren, omdat zijn lawaai er boven uit komt) s nachts heeft hij vanaf het begin af aan vaak veel bezoek gehad, die ook behoorlijk luidruchtig zijn, nu zet hij dus ook de muziek ook s nachts keihard aan (net zo hard als overdag) en soms wel tot half 4 s nachts, en loopt hij vaak te schreeuwen, ook klopt hij veel op meubels en op muren, (ook s nachts) het is in ieder geval behoorlijk extreem, ook houd hij altijd de straat voor de flat in de gaten, waardoor hij het ziet als er politie aan komt, de politie is hier heel vaak voor gebeld, door mij en ook door mijn andere buren, maar omdat hij het van te voren ziet, zet hij de muziek uit, als er politie aankomt, waardoor hun niets kunnen doen, ik heb gevraagd aan de politie of ze eens een keer achter om de flat kunnen komen, maar helaas,dat doen ze niet.

Mijn woningbouw vereniging is hiervan op de hoogte (ik ben namelijk al een hele lange tijd aan het klagen, en ik ben niet de enige die klaagt)ook heeft hij het zelf toegegeven aan de woningbouw dat hij luidruchtig is, en verbetering belooft (waarna hij weer vrolijk door gaat met geluid maken) verder doet de woningbouw vereniging er niet veel aan (ze beloven me wel steeds dat er nu eindelijk maatregelen gaan worden genomen, maar vervolgens gebeurt er nog steeds niets) en ik krijg vaak te horen van de woningbouw vereniging dat zijn ouders al jaren lang zelf ook een woning bij hun hebben, en dat dat wel goede huurders zijn, en dat ze die mensen niet kwijt willen als huurders.

Op dit moment krijg ik gemiddeld 3 uurtjes slaap per nacht (omdat hij tot 4 uur wakker is, en ik om 7 uur op moet) En ik zie de situatie nog niet veranderen, Mijn vraag is, of iemand weet of ik hiervoor een advocaat tegenover de woningbouw vereninging kan inschakelen, ik wil namelijk graag verhuizen hierdoor, maar daar zitten kosten aan verbonden, en bovendien heb ik een redelijke dure vloer in mijn woning liggen, die ik waarschijnlijk niet mee kan nemen. En ik wil iets van deze kosten terug krijgen als ik ga verhuizen, ook wou ik vragen of iemand weet of ik huur in kan houden, om de woningbouw vereniging onder druk te zetten nu eindelijk eens iets te doen.

Ik hoop dat iemand me een beetje advies kan geven, alsvast bedankt

Groetjes Sweetangel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2007 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goedenavond,

Heb je dit (klikken) gelezen?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Eric Desart
Expert


Sinds: 18-5-2006
Berichten: 1451
Woonplaats: Antwerpen/België

BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidforum

Kan je al die gerelateerde links niet samenvoegen in één topic?
Met eventueel een beetje uitleg bij?

Stap/Optie 1 : indien.....dit, eventueel boekje NSG/Link(s)
Stap/Optie 2: Indien ... (Links)
Stap/Optie 3: Indien ... (Links)


Stap/Optie 4: Shaker op muur auto gekoppeld aan overlast ( Smile sorry was afgeschaft)
Stap/Optie 5: Last resort: Bert zijn vrienden ter hulp roepen (was nog niet afgeschaft)

Is gemakkelijker voor de bezoekers om de diverse opties te zien en om naar te linken ook.
Gewoon maar een ideetje, niets meer.

Groetjes
Eric
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 7:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidsoverlast... Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker...

Ik zal vandaag (of in elk geval z.s.m.) een opzetje maken Eric. Geef jij er dan wat feedback op?

De oplossing met de 3 G's (Gijzeling en Grof Geweld) zal ik achterwege laten Wink
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Sep 26, 2007 8:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Eric, wellicht kun je hier je reactie op geven, eventuele aanvullingen voorstellen (ook reacties van anderen zijn welkom!)?

Bij voorbaat dank!
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.