Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Huis verkopen met geluidsoverlast

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dries48
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Jan 01, 2024 7:36 pm    Onderwerp: Huis verkopen met geluidsoverlast Reageer met quote

Ik woon ruim 1,5 jaar in een nieuwbouwappartement en ik word gek van de bovenburen, eigenlijk vooral van hun kinderen die de hele dag door het huis denderen. Ze weten ervan (geen boze buren gelukkig), hun vloer lijkt in orde (dat kunnen ze ook aantonen), ze houden er rekening mee, maar je kunt kinderen nu eenmaal niet vastbinden (dat snap ik ook). Ik heb mijn klachten ook gemeld bij de aannemer, maar die werkt totaal niet mee en ondertussen word ik er echt helemaal gek van.

Lang verhaal kort: na het lezen van heel veel topics en berichten op dit forum ben ik tot de conclusie gekomen dat ik maar beter kan gaan verhuizen. Dat ga ik dus ook doen, alleen maak ik me zorgen over de verkoopmogelijkheden, want ik moet dit vermelden en wie wil zo'n huis nou hebben? Iemand tips/ervaring?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.