Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

piepend geluid lamp

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
loentjekapoentje
Gast





BerichtGeplaatst: Do Dec 07, 2023 6:34 am    Onderwerp: piepend geluid lamp Reageer met quote

hoihoi,

ik ben nog niet al te oud en heb dus eigenlijk geen enkel verstand hiervan, maar ik maak me een beetje zorgen.

in mijn slaapkamer heb ik dus een hele mooie lamp ( de plafond lamp ) die een raar piepend/vibrerend geluid maakt als die lang aanstaat. ik ben een student op het moment dus ik zit best vaak in de nacht aan mijn huiswerk, en het geluid is best storend.

ik heb het eigenlijk niet vaker gehoord behalve als mijn oplader te lang in het stopcontact zit dan geeft het een zelfde soort geluid maar dan vanuit het stopcontact, dus ik denk dat het licht van mn lamp te lang aanstaat misschien?

ik woon in een flat appartement trouwens, studenten leven eh 👍

ik heb mijn lamp vannacht weer heel lang aangehad en hij piepte heel luid dit keer, veel luider dan normaal! ik heb hem zojuist uitgezet en het gepiep leek te stoppen of in ieder geval minder te worden, maar heel af en toe geeft die nog een heel hard piepend geluid...

ik vraag me dus af wat er aan de hand is/kan zijn, ik heb al eerder een huisbrand ( ander huis ) meegemaakt en ben dus super bang en paranoïde over dit geluid/elektriciteit.

laat het me alsjeblieft weten als je tips of informatie hebt, alvast bedankt!
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Dec 07, 2023 1:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

https://www.beyondgaming.be/threads/pieptoon-verlichting-slaapkamer.3976/
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.