Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Pieptoon (korte piep) in huis - Help, we worden gek!
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
meatfresser
Gast





BerichtGeplaatst: Do Sep 14, 2023 9:58 am    Onderwerp: onbekende piep in huis Reageer met quote

Deze harde piep begon opeens vandaag zonder voorafgaande waarschuwing en lijkt van overal te komen. De piep doet zich elke 15 à 30 seconden voor en maakt me gek. Heb electriciteit afgezet wat geen oplossing was. Ik dacht dat één van de boxen van mijn surround system kuren had, maar dat was het ook niet. Dus moet het een apparaat zijn dat niet op het electriciteitsnet is aangesloten en daar blijft er maar één van over: het brandalarm. Ik heb detectors in de keuken, living en traphal, dus het moet één van deze zijn... Hoop ik... Aners heb ik last van een "poltergeist"...
Naar boven
Piepje
Gast





BerichtGeplaatst: Do Sep 14, 2023 2:09 pm    Onderwerp: Re: onbekende piep in huis Reageer met quote

Batterij vervangen. Veel melders piepen als de batterij bijna leeg is.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.