Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

geluid piep toon in ons huis

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jan db
Gast





BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2021 11:01 am    Onderwerp: geluid piep toon in ons huis Reageer met quote

Beste mensen,

Sinds woensdag avond horen wij een continu pieptoon dit begint rond 21u heel de nacht door en
overdag hoor je het niet meer

Je kan het geluid vergelijken met een rookmelder waar de baterijen leeg zijn (dit hebben wij al eens meegemaakt). Het is te horen op het gelijkvloers in de living en keuken als je naar de keuken gaat hoor je het in de living en omgekeerd.

Het geluid gaat rap dan weer traag en heb een vermoeden als ik er naar toe stap dat het hem verplaatst en even stil is. Ik heb al alles geprobeerd elektriek afgesloten. de verwarming is met een warmtepomp dus die stond ook uit. ventilatie is nog niet aangesloten. Alles met baterijen uit gesloten.

Ik zal straks naar de buren gaan om eens te vragen of zij van niets meer weten want ik ben ten einde raad. Zijn er hier mensen die dergelijk probleem al hebben meegemaakt en wat is de oplossing Wink


Mvg Jan
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.