Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Spouwmuur

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast






BerichtGeplaatst: Vr Feb 12, 2021 5:31 pm    Onderwerp: Spouwmuur Reageer met quote

Hallo allemaal,

Mijn huis is gebouwd in 2018 middels ankerloze spouwmuren. Met prefab elementen. Alleen de fundering wordt gedeeld.

Echter heb ik ontzettend last van contact geluid. Ik hoor elke voetstap, de stofzuiger alsof hij door de muur heen komt. Dr wasmachine, alle tussendeuren etc.

Als ik in bed lig weet ik precies wanneer mijn buren wakker zijn. Ik hoor dan al het verplaatste loopgeluid en opruimen. Dot trekt van hun woonkamer dus helemaal naar boven naar mijn slaapkamer.

Ik word er helemaal gek van. Kunnen ankerloze spouwmuren zo ontzettend veel geluid doorgeven? Lijkt mij dat dit niet de bedoeling is. Andere mensen uit het blok en andere blokken geven aan dat zij niks horen. Zelfs geen stofzuiger. Is er dan wat mis gegaan bij mij?

Na de lockdown komen ze een meting doen. Maar ben zo bang dat het zal voldoen. Aangezien de eisen zo laag zijn.

Wat kan ik er dan nog tegen doen?
Het maakt mij nu zo verdrietig en wanhopig. Ik ben absoluut moet graag in mijn eigen huis .

Heeft iemand hier ervaring mee?[/b]
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2021 2:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Iemand ?

Er is een meting uitgevoerd maar nog geen resultaat. Maar de 3isen zijn zo laag.

Ik wil zo graag van dit contactgeluid af
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.