Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Woning verkopen ivm burengeluid

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gast
Gast





BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2021 9:05 pm    Onderwerp: Woning verkopen ivm burengeluid Reageer met quote

Goedenavond,

Ik en mijn vriendin hebben 1 jaar geleden een woning gekocht echter voel ik me er helemaal niet in thuis. Ik heb al eerder een koop appartement binnen een half jaar verkocht vanwege burengeluiden. Ik kan er simpelweg heel erg slecht tegen. Ik ben juist iemand die echt rust nodig heeft en kan me behoorlijk irriteren aan burengeluid.

Zeker in mijn koopappartement hoorde ik letterlijk alles, van douchegeluiden tot aan de tv. Dit appartement heb ik dan ook snel te koop gezet en ben toen gaan samenwonen in een nieuwbouw appartement (huur) wat echt super goed geïsoleerd was. Nauwelijks geluiden van de buren. Dat was echt een verademing. Helaas werd dat al gauw te duur waardoor we besloten te gaan kopen. Een hoekwoning met solide scheidingsmuur van dik beton. Helaas word ik helemaal gek van alle contactgeluiden. Ik werk namelijk thuis sinds de corona en daarom erg behoefte aan rust. Helaas valt dat hier niet te vinden en we overwegen dit huis dan ook te gaan verkopen. Ik vind alleen die stap daartoe lastig. 1 ding weet ik wel, hier wordt ik niet gelukkig. We hebben wellicht het plan om tijdelijk terug bij mijn schoon ouders te gaan wonen om vervolgens op zoek te gaan nadat ons huis verkocht is. In het uiterste geval gaan we terug naat ons huur appartement. Daar zijn regelmatig appartementen te huur.

Hebben jullie ervaringen? Hoe kijken jullie ertegen aan?
Naar boven
Alley
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Mrt 31, 2021 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hi,

Heb je inmiddels een oplossing kunnen vinden?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.