Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Ventilator tussen cv-ketel en schoorsteen.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Arjen
Gast





BerichtGeplaatst: Za Mrt 27, 2021 11:18 am    Onderwerp: Ventilator tussen cv-ketel en schoorsteen. Reageer met quote

Hoi!

Ik ben dit forum via wat zoeken op internet op het spoor gekomen en hoop dat iemand mij hier kan helpen. Er komt in huis namelijk een enorm lawaai van iets dat zit tussen de (hele nieuwe) cv-ketel en schoorsteen. Ik ben echt een absolute leek wat betreft dit soort apparaten. Ik weet dus niet wat het zou kunnen zijn, maar er komt een enorm lawaai vandaan. De ketel is teer weken geleden vervangen omdat we dachten dat het lawaai kwam doordat dat ding al 16 jaar oud was en aan vervanging toe was. Maar dat was het niet. Het brommende apparaat heeft een vreemd stekkertje en zit in een speciaal stopcontact. Wat is dit en kan ik de stekker er gewoon uittrekken zonder dat dat consequenties heeft?

https://ibb.co/Y7tdRWp
Naar boven
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1005
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Za Mrt 27, 2021 11:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet het ook niet, maar waarom vraag je die installateur niet even wat dit is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.