Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Geluidsscherm (wal) rond perceel langs snelweg (B)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bregt14



Sinds: 14-10-2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Di Feb 16, 2016 5:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wel aangezien ik kon kiezen tussen 8db(a) reductie of 0 db(a) reductie is 8db(a) natuurlijk de beste keuze.
Het zal nooit een stiltegebied worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
bregt14



Sinds: 14-10-2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2016 10:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Indien jullie willen, zet ik de PDF online. Ik weet alleen niet hoe. Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
bregt14



Sinds: 14-10-2012
Berichten: 24

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2016 4:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geluidsmeting Bregt

Het is gelukt denk ik. Wink
Op de satellietfoto is de berm natuurlijk nog niet aanwezig. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
carine dalle
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2021 5:05 pm    Onderwerp: geluidsoverlast Reageer met quote

Kan iemand ons helpen, wie wonene in een centrum en nu is er een cafe achter ons gekome. Iedere dag als ze open zijn (5 dagen) lawaai tot 1u op hun buitenterras, dus niet slapen. Kan dit verholpen worden met een gluismuur. Ons terras zels is 4 m diep van de scheidngsmuur, hun terras zit op 10 m ervan. Dus k vrees dat we al een tamelijke hoge scheidingsmuur nodig hebben, dus zal dit dan weer niet mogen van stad?
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2021 12:12 am    Onderwerp: Re: geluidsoverlast Reageer met quote

carine dalle schreef:
Kan iemand ons helpen, wie wonene in een centrum en nu is er een cafe achter ons gekome. Iedere dag als ze open zijn (5 dagen) lawaai tot 1u op hun buitenterras, dus niet slapen. Kan dit verholpen worden met een gluismuur. Ons terras zels is 4 m diep van de scheidngsmuur, hun terras zit op 10 m ervan. Dus k vrees dat we al een tamelijke hoge scheidingsmuur nodig hebben, dus zal dit dan weer niet mogen van stad?


Café's mogen toch helemaal niet open vanwege de Corona-lockdown? Of in Vlaanderen anders?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.