Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

hoge zoemende pieptoon in huis en soms bromtoon

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ellen



Sinds: 13-7-2020
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo Okt 07, 2020 2:36 pm    Onderwerp: hoge zoemende pieptoon in huis en soms bromtoon Reageer met quote

Al een hele tijd hoor ik een hoge zoemende soort pieptoon in huis vooral in de woonkamer. Het is in de loop van de tijd harder geworden en de laatste tijd hoor ik er ook vaak een bromtoon tussen. Naar mijn idee is de pieptoon er alsmaar maar soms moeilijk te zeggen omdat het in mijn hoofd blijft hangen. Daarom kan ik ook niet goed beoordelen of het ook in de tuin te horen is of het dan in mijn hoofd zit. Ik weet in ieder geval zeker dat het in mijn huis is en geen tinnitus, anderen horen het ook en ben bij de KNO arts geweest. Het is gekmakend en voel mijn niet meer thuis in mijn eigen huis. Het is begonnen nadat er een aantal dingen veranderd zijn. Ik heb een nieuwe schoorsteen gekregen daarna een nieuwe mechanische ventilatiesysteem en cv installatie. Diezelfde week is er toevallig laminaat op de bovenverdieping gelegd. De woningbouw is op de hoogte en heeft de apparaten laten nakijken en de luchtkanalen van de mechanische ventilatie laten schoonmaken. Ik heb ook al overal de stroom eraf gehaald en de water en gaskraan dichtgedraaid. Helaas allemaal zonder resultaat. De buren hebben er geen last van. De buren die hun installaties (gelijktijdig vernieuwd) aan mijn kant van het huis hebben hebben ook daar een omvormer. Ik heb ze gevraagd of ze in de ieder geval de mechanische ventilatie voor een tijd uit willen doen om te kijken of er daar resonantie vandaan komt maar moeilijk want er moet gekookt en gedoucht worden. Echt behulpzaam zijn ze dus niet. Ik heb met een app geprobeerd de bron te vinden maar helaas. Iemand idee wat het kan zijn en wat ik nog kan doen. Dit is moeilijk vol te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.