Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Betaald advies geluidsisolatie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nisius1977
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jul 08, 2020 6:59 pm    Onderwerp: Betaald advies geluidsisolatie Reageer met quote

Hoi,

Ik heb me redelijk verdiept in alles omtrent geluidsisolatie. Met name omdat ik last heb van geluid van de buren buiten. Dus geluid dat zij buiten (of in hun serre met openstaande deur) maken en dus via de buitenlucht bij mij binnenkomt.

Maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Ik heb dubbelglas, maar wel uit 1997 als ik de code goed lees. Ik denk zo'n 2cm dus niet super. Daarnaast zit er zo'n ventilatierooster in. Helpen rolluiken? Suskast? HR++ glas? Terrasoverkapping met gesloten zijmuren? etc. etc.

Ik zoek eigenlijk iemand met verstand die kan komen kijken en adviseren. Ik ben bekend met de lijst met "adviesbureaus" hier op het forum. Echter lijken me dat allemaal vrij grote spelers die grote projecten doen. Niet echt een match met een particulier met 2 ramen en een beperkt budget?

Waar kan ik terecht voor dergelijk advies? Ik ben binnenkort in de buurt van de akoestiekwinkel in gorinchem. Echter vraag ik me af of zij ter plekke (of afstand dus) de juiste / passende adivezen kunnen geven.

Alvast bedankt,

Nisius
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2020 8:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Waar woon je?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
nisius1977
Gast





BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2020 9:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goed punt haha, omgeving Eindhoven!
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2020 4:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nisius1977 schreef:
Goed punt haha, omgeving Eindhoven!


De 'kleinste' in Eindhoven met bouwkundige ervaring is PhysiBuild (zie kaartje).
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.